04 junio 2005

Si no eres del PP, jódete... chis pun!!

Si señor, aquí está, o inigualable, o fantástico, o marabilloso, o fenómenal , o rei de Ourense, o tipo que fai uns días soltou a frase: "Si no eres del PP, jódete"...
Un torrente de imaxinación o tipo este.
Tamén comentou publicamente que como moitos votantes do PP morreran dende hai catro anos aquí, pois había que facer o imposible por conseguir novos votos; incluso comentou que se facía falla habería que roubalos...
Si señor, un tipo democrático e transparente como ten que ser.
Esta é a clase de persoas que levan anos governando esta terra e pensan que todo lles pertence; un tipo da vella escola con cara de can que seguirá moitos anos máis facendo o que lle saia das bolas gracias aos votos de ignorantes paiasos coma el.
Sei que habería que respetar a maneira de pensar e de actuar de todo o mundo, indistintamente dos seus ideais, pero con tipos como o señor Baltar, a frase que sempre me di Menguante, nesta ocasión ten toda a vixencia: "Habería que coller as escopetas e sair á rua de novo..."

5 comentarios:

diablito dijo...

ai!!!!

dimelo a mi, que llevo media vida sufriendo a este nerón del tres al cuarto que gobierna a ourense por la ley de la amenaza, el chantaje y el favoritismo, como no le van a votar si 3/4 partes de ourense le pertenecen, pues pocas familias son las que se libran de no deberle algun "favor" a este mameluco con ínfulas de grandeza.

aiaiai...que pais este, sicilia 2!!!

le dá verguenza a uno ser orensano solo pq lo relacionen con este ex-tickero de autobus que va de minibush por la laif.

d.

mariademallou dijo...

ostias neno, que ben falas cando queres...

menguante dijo...

Un país en el que tipos como Acebes, Trillo, Aznar, Rajoy no sólo no han pagado ningún precio político sustancial sino que además se permiten seguir hablando desde una supuesta superioridad ética y moral, es un país en el que la democracia está en pañales.
¿Somos todos unos bebes?.

Avogado Do Diaño dijo...

cosas coma esta son as que fan que me de pena o peche de Auswitch, a de xente que metia eu alí ....

TomTraubert dijo...

Galicia está gobernada por Torrente ¿quiénes son, pues, los manos derecha de Torrente? los cagamandurrias y meapilas como este "señor". Si Franco viviera estaría orgulloso de su herencia. Por otra parte hay que entender que para ellos DEMOCRACIA es un palabro de una lengua muerta. Y al mismo tiempo ahí tienes a los gallegos muertos de hambre detrás de las empanadas en los mítines. ¡Ay señor, señor!