17 febrero 2008

Efectivamente... domingo



Hoxe traballei as oito horas seguidas. Gústame; chego antes a casa. De feito, cheguei hai unha hora. Deime unha ducha e botei un vistazo pola rede. Isto por exemplo... non ten desperdicio.

No bar todo segue igual. Hoxe había callos de tapa. Estaban bos... ben, eu non os probei, pero os clientes dixeron que estaban perfectos.
Pola mañá puxen música no bar: Explosions in the Sky. Ao mediodía puxen unha recopilación de jazz que tiña tirada pola casa. Un cliente díxome que se chegaba a súa casa e vía a súa muller escoitando esa música, lle pegaba unha patada. "Tranquilo... a túa muller non lle gusta o jazz..." díxenlle. Non lle fixo gracia.
As catro, co relevo, fun ata o paseo marítimo a fumar un cigarro. Cuspinlle ao mar pero non provocou un tsunami como eu agardaba. Teoría fallida. Volvín ao bar cavilando noutras formas de matar.

Onte vin a última peli de Woody Allen. Despois, durmín soñando con avións esnaquizados e aeroportos. Non sei que significa iso... e importame un carallo.

Do film...
O Mellor: (Pareceme incrible estar dicindo isto...) Colin Farrell
O Peor: Boto en falta o humor de Woody

A coidarse e a soñar...

4 comentarios:

Ra dijo...

Pruebe a escupirle otra, Mr.FromHell.
(Bendito domingo con Explosions in the Sky).
Mua

A. Doinel dijo...

Voy a intentarlo otra vez... que tu blog no me deja publicar comentarios.
Decía que a mí también me gustó la película y aunque echo de menos el humor de W. Allen me gusta su vena dramática y un tanto macabra.
Salud amigo

X dijo...

Gustoume a resposta que lle deu ao maltratador.

Unknown dijo...

yo tambien me confieso Colin Farrel esta muy bien....
eso debe ser malisimo para el director, o la dirección de actores fue genial o vaya patata de Woody, por otro lado me encanto que al final de la peli, los que fuimos a verla, salimos "decepcionados" pero en cuanto empezamos a destriparla nos dimos cuenta que habia muchas lecturas de la misma peli y eso creo que es positivo, por todos los espacios vacios que deja en trama y que rellena cada uno como le da la gana, pensando que tododios lo va a pensar igual...
en fin Suso apertas e cuspe un pouco mais a ver si polo menos sobe a marea....